RSS
Hungarian (formal)English (United Kingdom)
Hírlevél feliratkozás
Email: *
Név: *


Facebook


Hónap kérdése

KÉRDŐÍV AZ ÁLLAMPOLGÁRSÁG VAGY LAKÓHELY MIATTI HÁTRÁNYOS MEGKÜLÖNBEZTETÉSRŐL

A kérdőív kitöltéséhez kattintson ide!

Főoldal Sajtószoba - Hírek

Megkezdődtek a nyári idegenforgalmi fogyasztóvédelmi ellenőrzések

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a nyári hónapokban is kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a vendéglátóhelyek, idegenforgalmi szolgáltatók betartsák a szabályokat. A fogyasztóvédelmi hatóság célzott ellenőrzéseket tart annak érdekében, hogy a belföldi vendégek és a külföldi turisták időtöltése gondtalan legyen.

Bővebben...

 

Problémák határon átnyúló online jegyvásárlás esetén?Külföldi cégekkel szemben felmerült fogyasztói panaszok esetén segít az Európai Fogyasztói Központ

A hazánkban vagy külföldön megrendezésre kerülő szabadidős rendezvényekre, koncertekre és sporteseményekre sok külföldi székhelyű online jegyértékesítő vállalkozás is árul belépőjegyeket. Azonban előfordulhat, hogy a külföldi cég nem küldi meg a vásárló részére a jegyeket az esemény kezdetéig vagy hamis jegyeket értékesít, így a várt élmény meghiúsulása mellett az esemény helyszínére történő kiutazás és szállásfoglalás költsége is a fogyasztó káraként jelentkezhet.

Bővebben...

 

Az Air Méditerranée légitársasággal szemben felszámolási eljárás indult

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezetében működő Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFK) a francia társközpontjától értesült arról, hogy az Air Méditerranée francia légitársasággal szemben a Francia Kereskedelmi Bíróság 2015. január 13-án fizetésképtelenségi eljárást indított, majd február 15. napjától a bíróság a légitársaságot felszámolási eljárás alá vonta.

Bővebben...

 

Hattyúk Tava NFH közlemény


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz számos beadvány érkezett az elmúlt napokban a Mania Promotion cseh székhelyű cég által szervezett, a Royal Russian Ballet 2016. február 27-i és 28-i „Hattyúk Tava” című balettelőadásaival kapcsolatban. A legtöbb panasz az előadás minőségére, illetve a nem megfelelő tájékoztatásra irányult. A bejelentések nyomán az NFH megkezdte a vizsgálódást.

Bővebben...

 

Online vitarendezés: új platform a fogyasztók és a kereskedők számára


Az Európai Bizottság a mai napon új platformot indított, amely a fogyasztók és a kereskedők számára megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését.

Bővebben...

 
Panaszbejelentés

Panasza van egy európai uniós, izlandi vagy norvég vállalkozással szemben?

Reklamált már közvetlenül a vállalkozásnál, de nem járt sikerrel?

Forduljon ingyenes segítségért az Európai Fogyasztói Központok Hálózatának magyarországi szervezetéhez!

Panasz bejelentő

European Commission - European Consumer Centres’ Network

EUR-lex

Fogyasztói ügyek

Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency

Utasjogok

Az Ön Európája

Dolceta

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok

Europedirect

EU
A weboldal a „670686 — ECC-Net HU FPA” elnevezésű projekt megvalósítása során készült, amely az Európai Unió Fogyasztóügyi Programja (2014-2020) keretében az Európai Fogyasztói Központok részére kiírt pályázat során pénzügyi támogatásban részesült.

Az Európai Fogyasztói Központ Magyarország folyamatosan törekszik arra, hogy minden esetben szakmailag pontos és aktuális információkat tegyen közzé a honlapján. Azonban szükséges felhívni a figyelmet arra, hogy a honlapon közzétett információk és hasznos tudnivalók kizárólag az Európai Fogyasztói Központ Magyarország szakmai álláspontját tükrözik, amelyért kizárólag az Európai Fogyasztói Központ Magyarország felel. A weboldal tartalma nem tekinthető az Európai Bizottság, az Európai Unió más szerve, valamint a fogyasztóvédelmi tárgyú uniós pályázatok lebonyolításáért és koordinálásáért felelős végrehajtó ügynökség, a Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (Chafea) hivatalos álláspontjának. A weboldal tartalmáért az Európai Bizottság és a pályázati végrehajtó ügynökség nem vállal felelősséget. Továbbá a weboldal tartalma nem bír kötelező erővel sem a fogyasztóvédelmi hatóság vagy más közigazgatási hatóság által lefolytatott hatósági eljárások, sem a polgári peres és nem peres eljárások, továbbá a békéltető testületi eljárások során sem.