RSS
Hungarian (formal)English (United Kingdom)
Hírlevél feliratkozás
Email: *
Név: *


Facebook


Hónap kérdése

KÉRDŐÍV AZ ÁLLAMPOLGÁRSÁG VAGY LAKÓHELY MIATTI HÁTRÁNYOS MEGKÜLÖNBEZTETÉSRŐL

A kérdőív kitöltéséhez kattintson ide!

Főoldal Sajtószoba - Hírek

Többféle segítség járhat az utasoknak a Lufthansa-sztrájk miatt

A vonatkozó uniós rendelet szerint járattörlés esetén a légitársaságnak többféle szolgáltatást kell felajánlania, ez lehet ingyenes átfoglalás egy másik járatra, vagy a jegyár visszatérítése.

Bővebben...

 

A mélyebb és méltányosabb egységes piacért: a Bizottság bővíti a polgárok és a vállalatok lehetőségeit

Európai Bizottság – Sajtóközlemény

Az Európai Bizottság bemutatta azt az ütemtervet, amelynek segítségével megvalósítható Juncker elnök politikai vállalása az egységes piacban rejlő potenciál kiteljesítésére, és amely jó kiindulópont lehet ahhoz, hogy Európa sikereket érjen el a globális gazdasági színtéren.

Bővebben...

 

Felszámolási eljárás indult az Air Lituanica légitársasággal szemben

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezetében működő Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFK) 2015 májusában kiadott közleményében (http://magyarefk.hu/hu/sajtoszoba-hirek/231-air-lituanica-legitarsasag-mukodesenek-leallasaval-kapcsolatos-fontos-informaciok.html) tájékoztatta a fogyasztókat arról, hogy az Air Lituanica litván légitársaság 2015. május 23-ától valamennyi járatát törölte, és beszüntette működését.

Bővebben...

 

Mi a RAPEX (Rapid Exchange of Information - Közösségi Gyors Tájékoztatási Rendszer) rendszer és miért lehet hasznos az Ön számára?

A RAPEX (Rapid Exchange of Information - Közösségi Gyors Tájékoztatási Rendszer) a nem élelmiszer jellegű veszélyes termékek európai riasztási rendszere. Jelenleg harmincegy ország vesz részt a munkájában, az Európai Unió valamennyi tagállama valamint Izland, Liechtenstein és Norvégia.

Bővebben...

 

Sajtóközlemény

Törölték a repülőjáratát vagy késett a repülőgépe, elveszett a poggyásza, esetleg problémás volt az autóbérlés vagy rossz minőségű szállást kapott?
– A nyári pihenés és szabadság során külföldi cégekkel szemben felmerült panaszok esetén is segít az Európai Fogyasztói Központ

Bővebben...

 
Panaszbejelentés

Panasza van egy európai uniós, izlandi vagy norvég vállalkozással szemben?

Reklamált már közvetlenül a vállalkozásnál, de nem járt sikerrel?

Forduljon ingyenes segítségért az Európai Fogyasztói Központok Hálózatának magyarországi szervezetéhez!

Panasz bejelentő

European Commission - European Consumer Centres’ Network

EUR-lex

Fogyasztói ügyek

Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency

Utasjogok

Az Ön Európája

Dolceta

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok

Europedirect

EU
A weboldal a „670686 — ECC-Net HU FPA” elnevezésű projekt megvalósítása során készült, amely az Európai Unió Fogyasztóügyi Programja (2014-2020) keretében az Európai Fogyasztói Központok részére kiírt pályázat során pénzügyi támogatásban részesült.

Az Európai Fogyasztói Központ Magyarország folyamatosan törekszik arra, hogy minden esetben szakmailag pontos és aktuális információkat tegyen közzé a honlapján. Azonban szükséges felhívni a figyelmet arra, hogy a honlapon közzétett információk és hasznos tudnivalók kizárólag az Európai Fogyasztói Központ Magyarország szakmai álláspontját tükrözik, amelyért kizárólag az Európai Fogyasztói Központ Magyarország felel. A weboldal tartalma nem tekinthető az Európai Bizottság, az Európai Unió más szerve, valamint a fogyasztóvédelmi tárgyú uniós pályázatok lebonyolításáért és koordinálásáért felelős végrehajtó ügynökség, a Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (Chafea) hivatalos álláspontjának. A weboldal tartalmáért az Európai Bizottság és a pályázati végrehajtó ügynökség nem vállal felelősséget. Továbbá a weboldal tartalma nem bír kötelező erővel sem a fogyasztóvédelmi hatóság vagy más közigazgatási hatóság által lefolytatott hatósági eljárások, sem a polgári peres és nem peres eljárások, továbbá a békéltető testületi eljárások során sem.