feed-image

A panasszal érintett vállalkozás az Európai Unió valamely tagállamában, illetve az Egyesült Királyságban, Norvégiában, vagy Izlandon rendelkezik székhellyel, telephellyel vagy kereskedelmi képviselettel?

Tudja-e Ön bármilyen módon bizonyítani, hogy a panasszal érintett vállalkozással szerződéses kapcsolatban áll(t), vagy szerződést kívánt vele kötni, és ehhez kapcsolódóan a vállalkozás Önnek valamilyen sérelmet okozott?

IGEN

NEM

Ebben az esetben az Európai Fogyasztói Központok Hálózatának magyarországi szervezete nem tud érdemi segítséget  nyújtani a  panasz  megoldásában.  Azonban ha panaszát  írásban  eljuttatja hozzánk az alábbi elérhetőségeken, tájékoztatást adunk Önnek,  hogy mely fórum(ok)hoz fordulhat jogorvoslatért.

Automatikus Popup Ablak
×

Fontos információ

A Kormány a 2024. december 30. és december 31. közötti időszakra kormányzati igazgatási szünetet rendelt el. Az ünnepnapokat és az  igazgatási szünetet is figyelembe véve 2024. december 24. és 2025. január 1. között az Európai Fogyasztói Központnál a határon átnyúló panaszok kezelése és a telefonos ügyfélszolgálat szünetel. Az ezen időszak alatt beérkező fogyasztói megkeresések feldolgozására és megválaszolására 2025 januárjában kerül sor.

Szíves megértésüket köszönjük!